28 Ağustos 2012 Salı

konu her zaman İstanbul - Bakü olmayadabilir..

Bakü'de olmadığımdan yeterli resim vs bulamadığımdan ee hep Bakü - İstanbul kaynak sıkıntısı yaşamamak için "her konuya açık olsun benim blogum yaa" dedim kendi kendime ve bu yazıya karar verdimm :)

Jessica Alba hayranım bu kadına tatlı ciciş ikide kızı var maşallah fizik desen iki çocuk doğurduğuna bin şahit ister..





Doğallık ön planda, sevimli, renkli..ben böyle sabaha kadar sayabilirim sıkıntı yok nerede jessica alba haberi görsemde okurum yani :)



Tek sevmediğim ayakkabı kombini fazlasıyla hassasiyetim var ayakkabılara dost başa düşman ayağa demişler ama takıntı bu önünede geçemiyorum meredin..





Cash Warren ile evli olan Jessica Alba'nın 2'de kızı var büyük kızı Honor Marie Warren ve küçük kızı Haven Garner Warren






ve mutlu aile tablosu..





son verirken görüşlerinizi fikirlerinizi isteklerinizi bekliyorum :)
hoşçakalıın :)

4 yorum:

  1. jessica alba'yı (ve stilini) eskiden beri çok beğenirim, giderek sadeleşti ama yine de çok beğeniyorum :) eskiden fiziği de muhteşemdi!

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  2. sadeleşsede aksesuarla hareketlendirmeyide çok güzel başarıyor sadeliğin kaynağıda sanırım kızları :)

    YanıtlaSil
  3. 4. fotodaki kombini çok hoşmuş. liseli genç kızlara benziyor anneden ziyade. :)

    bana da beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle katılıyorum ama çok hoş bir anne olduğu inkar edilemez :)

    YanıtlaSil