6 Eylül 2012 Perşembe

Yaka Kolye :)

uzun zamandır yazamıyorum doktor göz kuruluğu var diyince yoğun baskı oluşuyor bilgisayar başına geçemiyorum bende kendimi kolye takı yapmaya verdim. Malum gidişime kaldı 20 gün kalınca takı koleksiyonumu eksik bulup arttırma gereksinimi görerekten başladım yeni trend olan bebe yaka şeklinde kolye yapmaya bu linktende ilham aldım birtane yaptım ama yaparken resim çekmeyi unuttum fazla kaptırmışım kendimi fakat ilham aldığım sitede yapılışı var ben siyah tercih ettim http://www.cati-kati.net/2012/08/3-in-1-yaka-kolyem-3-in-1-collar.html


amatörce çekilmiş bir resmi bu


buda duruşu gerçi azıcık dönmüş takma şeklimden dplayı ama çook şirin duruyor tavsiye ederim yapmanızı şimdi ilham aldıklarıma bakalım ;)





Benimki siyah keçe üzerine metal pul olsada bu sefer kalıp çıkarmamdan tüm yapım aşamalarını fotografladığım için bitince hepsini sizinle paylaşıcam :)








Çok hoş duruyorlar benimki bitsede taksam diye durmaksızın pul işiiyorum resmen :)
Bunlardan da anlaşılıcağı gibi bebek yakası şeklinde de olmasına gerek yok geniş olsun marjinal olsun fark etmez :)


Giyinmediğim gömlek yakasını kesmeyi fenaa halde düşünsemde hiç bir zaman ilk üç düğmesi kapalı giyinemediiğim gömleklerin yakasını nasıl takıcağımı düşündüğümden vazgeçiyorum ama her an herşey yapabilirim gider ayak sinir krizi geçirip keserim falan :)


Buna ayrıyetten bayıldım takı olsun hepsi olmasada en güzelleri benim olsun kıyafet dolabımın yanına takı dolabı yaptırmam mezuniyet kadar yakın :)

görüşürüz..sdg..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder