23 Kasım 2012 Cuma

Bir Zamanlar Tren Garı İdi..

KFC denilince insanın aklına kasıntı olmayan mekanlar gelir fakat buraya girince eğlence mekanına girer gibi hissediyorsun daha sonra tarihi bir dokunun nasıl mahvolduğunu görüyorsun..







Yıllarca tren garı olarak kullanılmış diğer bir deyişle İstanbul'daki Hayarpaşa gibi diyebiliriz..Ama bu mekanı nasıl rezil ederiz diyerekten KFC yapmışlar ve başarmışlar..Yüksek tavanlar işlemeler içeride yok edilmeye çalışılan bir tarihi doku hala mevcut..Restaurant olabilirmiş tarihi dokusu bozulmadan..



Güzelim atmosferi mahvetmişler..




Binanın dışarıdan görüntüsü..Ve asıl komik olan yan tarafta bulunan alışveriş merkezinde de KFC açılıyor oluşu aralarında sadece birkaç metre var..

Görüşürüz...

10 yorum:

  1. teşekkürler Bakünün dogal güzelliklerini gösterdigin için

    YanıtlaSil
  2. rica ederim fırsat buldukça devamı gelecek :)

    YanıtlaSil
  3. Adamlar KFC açmamış KFC yaratmışlar:) çok güzel gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten açılmamış yaratılmış bunun gibisi başka bş yerde var mı merak ediyorum bende açıkcası :)

      Sil
    2. bunun gıbısı olmasada dış mimari açısından http://www.webhatti.com/garip-olaylar/497509-dunyanin-en-ilginc-50-binasi-xdxdxd.html
      buraya bir göz atın derim:)

      Sil
    3. tavsiyenizi dikkate alacağım :)

      Sil
  4. merhaba, baküden batuma tiren ile nasıl gidiliyor diye araştırma yaparken bu yazınıza denk geldim.
    çok hoş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğendiyseniz ne mutlu bana :) diğer yazılarımıda tavsiye ederim :)

      Sil
  5. selamlar, KFC yani eski tren garı ile ilgili, blogum için arastırma yaparken tesadüfen karsılastım blogunla...Bakü'de yaşıyorum bende, güzel faydalı bir blog olmuş...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. BEN O MEKANDA ELETRİK İŞİNİN BAŞINDAYDIM EĞER ÖNEM VERMESEYDİK DAHA DA HARAP OLURDU ESKİ HALİNİ GÖRSEYDİNİZ EMİN OLUN DAHADA HARAPTI
    ELİMİZDEN GELENİ YAPTIK HAKSIZLIK ETMEYELİMEN AZINDAN BAKÜDE GİDİLİCEK HOŞ BİR MEKAN OLDU
    VE YILLARCA HİZMET VERMEYE DEVAM EDECEK
    ĞÖNÜL İSTERDİKİ BURASI BİR MÜZE OLSUN ESKİ DOKUSU KORUNURAK YILLARCA AYAKTA KALMASI SAĞLANSIN

    YanıtlaSil